Ik kan niet meer inloggen, terwijl ik dat eerst wel kon.

Het antwoord:


Het spijt ons dat u problemen heeft met het inloggen. Dit kan verschillende oorzaken hebben.

 

1. Het inlogsysteem op deze website is onlangs vernieuwd. Daarbij diende u eenmalig uw inlognaam om te zetten naar 'e-mailadres' en moest u een nieuw wachtwoord kiezen. Dit werkt als volgt:
• Klik op inloggen.
• Log eenmalig in met uw huidige inloggegevens.
• Volg de instructies op de website. U dient eenmalig een nieuw wachtwoord te kiezen.
• Voortaan logt u in met uw inlognaam (e-mailadres) in combinatie met het nieuw gekozen wachtwoord.

 

2. Er zit een tikfout in uw e-mailadres of wachtwoord. Indien nodig kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen via Wachtwoord vergeten?

 

3. Er is een storing. Mocht er een storing zijn, dan bieden wij onze excuses voor het ongemak en verzoeken u om het later nogmaals te proberen.

 

4. Mocht het inloggen nog niet lukken, neem dan contact op met het Customer Solutions Team via (088) 58 40 600 of via bouwkosten@vakmedianet.nl.

Wij helpen u verder.